YouTube nakon 12 godina promijenio izgled i logo

Nakon 12 godina otkako su bivši uposlenici PayPala, Chad Hurley, Steve Chen i Jawed Karim osnovali YouTube, najpopularniji servis za razmjenu video sadržaja dobio je novi izgled i logo.

Autor E.H. - Objavljeno 2017-08-30 09:03:00

Proteklih godina, logo YouTubea bio je poprilično nesavremen, sastavljen od dvije riječi od kojih je ona "Tube" bila u crvenoj kutiji.

"Imali smo tubu u tubi. To je jako čudno. Niko ustvari ne zna ni šta je to. Riječ 'tube' je sleng za televizijski set koji se koristio uz pomoć vakuumskih cijevi. Međutim, niti cijevi, tube ili televizije nisu ključ najvećeg video servisa u svijetu koji posjećuje gotovo 1,5 milijarda ljudi mjesečno", rekao je Christopher Bettig, šef YouTubevog Odjela za umjetnost i dizajn.

Zato danas YouTube dobija najveći estetski makeover ikada. YouTubeov logo je osvježen, tako da više riječ "Tube" nije izdvojena u crvenim okvirima. Akcenat je sada na tipki "play" ili znaku za reprodukciju koji se nalazi ispred riječi "YouTube". 

Popularni video servis također je uveo i nekoliko izmjena u dizajnu stranice i rasporedu pojedinih funkcija, kako na desktop verziji, tako i na mobilnoj.

Iz Odjela za umjetnost i dizajn kazali su kako im je prvobitna namjera bila ukinuti crveni YouTubeov znak "play" kako bi pojednostavili stvari, ali shvatili su da je on godinama postao važna karika njihovog brenda.

"Ta 'play' tipka koju naši korisnici stalno vide, postala je ambasador našeg brenda i naša nezvanična skraćenica. Prilikom istraživanja, ustanovili smo kako je mala razlika između prepoznavanja ikone s tipkom 'play' i same riješi 'YouTube'", kazali su YouTubeovi dizajneri.

#youtube #internet