Wuling Hongguang S3: JEFTIN, ALI RUŽAN

Pri kreiranju automobila (i ne samo automobila) nije jednostavno pronaći kompromis između ljepote i funkcionalnosti

Autor A.I.M. - Objavljeno 2017-11-13 15:45:00

Ovo može biti opravdanje za dizajnere  kompanije SAIC-GM-Wuling koji su se propisno obrukali pri oblikovanju novog modela.

U sastavu ove joint-venture kompanije, u kojoj američki General Motors ima 43 posto akcija, djeluje brand Wuling čiji je novi model Hongguang S3 izazvao dosta kontroverzi.

Hongguang_S3-07.jpg - undefined

Foto: autohome

Kompanija opisuje Hongguang S3 kao "mali SUV", no očito je riječ o nekoj vrsti kombija sa sedam sjedišta. Pritom je konfiguracija sjedišta neuobičajena: 2/2/3.

Bez obzira na nekonvencionalna tri sjedišta u zadnjem redu, a pojedinačna dva u sredini, na unutrašnjost se teško može staviti neka primjedba.

Hongguang_S3-09.jpg - undefined

Foto: autohome

Hongguang S3 je nakrcan modernom tehnologijom – digitalnim instrumentima, 8-inčnim touchscreen monitorom u sredini, Bluetooth konekcijom...

Ali zato vanjski izgled... Dizajneri su očito imali loš dan. Nezgrapan, visok, ružan iz skoro svakog ugla, čemu značajan doprinos daju mali 14-inčni točkovi kakvi se ne ugrađuju u SUV-ove.

Hongguang_S3-04.jpg - undefined

Foto: autohome

Za divno čudo, tehnički paket je relativno moderan, iako nije dostupan CVT i automatski mjenjač. Kupci mogu birati između 1,5 litarskog atmosferskog (112 KS) i turbobenzinca (150 KS), oba spregnuta s 6-stepenim manuelnim mjenjačem.

Po običaju za kineske automobile cijena je izuzetno povoljna: Bazna verzija košta 59.800 yuana, odnosno oko 15 hiljada maraka.

#wulinghongguangs3 #jeftin #ruzan #auto #autoindustrija