ViK uvodi Call centar za korisnike usluga

U cilju poboljšanja kvaliteta usluge KJKP Vodovod i kanalizacija d.o.o. Sarajevo, iz ovog preduzeća obavještavaju građane Kantona Sarajevo o promjenama u telekomunikaciji i novim telefonskim linijama koje će biti otvorene u okviru Call centra

Autor M.B. - Objavljeno 2018-05-14 14:22:00

"Od 16. maja 2018. godine u okviru Centra za korisnike naših usluga, u funkciji će biti nova automatska telefonska centrala. Zbog puštanja nove centrale, odnosno Call centra u periodu od 16.maja do 18. maja 2018.godine (srijeda – petak), može doći do povremenih prekida funkcionisanja u uspostavljanju telefonskih veza na broju telefona 033 237 655, lokacija Jaroslava Černija", saopćeno je iz ViK-a.

Otvaranje novih telefonskih linija podrazumijeva, u okviru Call centra ViK-a, javljanje govornog automata, preusmjeravanje poziva i promjene postojećih brojeva lokala novim brojevima. 

Uspostava kontinuiranog, nesmetanog Call centra biti će od ponedjeljka 21. maja 2018.godine, nakon čega će projekat u cijelosti biti završen, čime su ispunjeni svi formalni uslovi za uspostavljanje moderne telefonske centrale koja će biti u funkciji građanima.

#vik #vodovodikanalizacija #sarajevo #callcentar #kantonsarajevo #telefonskacentrala