Američka modna kuća Macy’s uvrštava kolekciju za muslimanke u svoju ponudu

“Verona Collection je više od modne marke. To je platforma koja omogućava zajednici žena da izraze vlastiti identitet i prihvate modu pomoću koje će se osjećati samouvjereno unutra i izvana”, izjavila je Lisa Vogl, osnivačica Verona Collection-a za medije

Autor I.S. - Objavljeno 2018-02-06 20:33:00

Verona Collection je proizvod kreativnog programa ove robne kuće koji se fokusira na razvoj manjina i biznisa koji su u vlasništvu žena. “Kroz ovu radionicu u Macy’s, Lisa je podijelila svoju viziju za kreiranje kolekcije koja se obraća zajednici žena koja traži rješenje za vlastite modne potrebe”, istakla je Cassandra Jones, zamjenica direktora u Macy’s robnoj kući.

Vogl, samohrana majka koja je prešla na islam u 2011., je lansirala ovu kolekciju nakon što je shvatila da je jako teško nabaviti i priuštiti odjeću koja je istovremeno pristojna i moderna. Nakon što je uradila istraživanje o tome, shvatila je da se mnogo drugih žena, kako muslimanki, tako i nemuslimanki, isto osjeća.

Nakon toga se posvetila rješavanju problema. Posvetivši se pomaganju muslimankama, istovremeno služeći zajednici, investirala je 7000 dolara i pokrenula kompaniju na internetu. Nakon 2 godine, Verona Collection ima 2 skladišta za distribuciju, kao i prodavnicu.

Kako kažu na svojoj stranici, Verona Collection nije samo prodavnica odjeće. Bore se za osnaživanje žena i jačanje osjećaja ponosa zbog vlastitog identiteta kod muslimanki, pogotovo u ova teška vremena.

#modnakuća #macy’s #muslimanke #ponuda #amerika #moda #novosti #veronacollection